اخرزمان

ساخت وبلاگ

bj0c_a2.png

عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري مولف بسياري از کتاب‌هاي کمک درسي و مخترع انواع روش‌هاي نوين براي حل مسائل مختلف در رياضيات مي‌باشد. همچنين از ويژگي‌هاي بارز ايشان مي‌توان به 20 سال سابقه تدريس در استان هاي مختلف از جمله مازندران، آذربايجان غربي، قزوين، همدان و … به دعوت وزارت آموزش و پروش، اشاره کرد. علاوه بر اين، استاد عبدالرضا منتظري در خود موسسه، بيش از 500 جلسه آموزشي در درس رياضي حرف آخر با انيميشن و ديگر ويژگي‌ها داشته است.

کارنامه درخشان ايشان محدود به اين موارد نمي‌شود و تدريس در برنامه‌هاي تلويزيوني در شبکه‌هاي مختلف از سال 83 و تدريس در مدارس نمونه معلم، ملاصدرا، دانشمند، دانش، بهار و … از ديگر فعاليت‌هاي علمي استاد عبدالرضا منتظري در عرصه آموزش رياضيات مي‌باشد.

رياضي حرف آخر عبدالرضا منتظري؛ برترين آموزش رياضي کنکور

رياضي حرف آخر را مي‌توان بهترين آموزش رياضي کنکور به شمار آورد زيرا با استفاده از 30 الگوي طراحي و اختراع شده تمامي رياضيات به دانش آموزان تدريس مي‌شود. البته نکته مهم ديگري که وجود دارد پوشش 80 درصدي اين تدريس‌ها با کنکور است. همانطور که مي‌دانيد در عرصه کنکور و ديگر مقاطع تحصيلي، موسسه‌هاي بسياري وجود دارند که روش‌ها و تکنيک‌هاي تستي براي حل هر يک از تست‌ها و سوالات به شما آموزش مي‌دهند. در واقع بسته‌هاي آموزشي کنکور حرف آخر را در اختيار شما قرار مي‌دهند که شامل اين تکنيک‌ها است.

براي درس رياضي نيز همين اتفاق افتاده است اما در رياضي حرف آخر برتري‌اي که وجود دارد، عدم استفاده از تکنيک‌هاي حفظي و جايگزيني روش‌هاي مفهومي براي يادگيري بهتر دانش آموزان مي‌باشد. پس همانطور که در قسمت‌هاي قبل هم گفته شد، به جرات مي‌توان گفت بهترين آموزش رياضي کنکور و حتي براي ديگر مقاطع تحصيلي را استاد عبدالرضا منتظري ارائه داده است.

بيوگرافي استاد عبدالرضا منتظري موسس حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري، موسس حرف آخر، يکي از برجسته‌ ترين مدرسين درس رياضي کشور مي‌باشد که در سال 1352 متولد شده است. وي تحصيلات تکميلي خود را در رشته مهندسي پليمر دانشگاه صنعتي اصفهان سپري کرده است.

از زمان تاسيس موسسه، دانش آموزان توانسته اند با استفاده از رياضي حرف آخر که داراي روش‌هاي تدريس منحصربه فردي است، نتيجه خوبي را کسب کنند. عبدالرضا منتظري پس از سالها تلاش و تحقيق توانسته است محصولي با کيفيت که شامل تکنولوژي‌هاي بسيار کارآمد مي‌باشد، درس رياضي حرف آخر را در ميان ديگر رقيب‌هاي خود، هميشه برتر نگه دارد.

سوابق تدريس استاد عبدالرضا منتظري

  • کارشناس و مدرس کارنامه ?? در برنامه فرصت برابر
  • ?? سال سابقه تدريس در مدارس کشور
  • فعاليت به عنوان مدرس در برنامه نکته‌ها از شبکه آموزش (سال‌هاي ?? تا ??)
  • مدرس جلسات آموزشي به صورت تصويري در پکيج‌هاي حرف آخر
  • مدرس در مدارس صدرا، دانش، بهار و
  • تدريس در مدارس غيرانتفاعي مناطق ?، ?، ? و ?
  • مدير انتشارات کتاب و نشر ديجيتال حرف آخر
  • مدرس صدا و سيما در شبکه‌هاي يک، سه و پنج

تاليفات استاد عبدالرضا منتظري

  • مولف اولين کتار مصور رياضيات با مجوز علمي از آموزش و پرورش
  • مولف بيش از 30 جلد کتاب کمک درسي در موسسه حرف آخر
  • مولف کتاب‌هاي حساب و ديفرانسيل شروع آسان
  • مولف انواع کتاب در موسسه قلم چي
  • مولف کتاب رياضيات و ديفرانسيل در موسسات گاما و نوبل

روش‌هاي تدريس اختراع شده

  • قانون سيبا (c b a) براي حل معادلات درجه دوم
  • معکوس بازه‌ها
  • روش MM3 براي مشتق
  • روش MM2 و MM1 در محاسبات عددي
  • رسم نمودار بدون توابع بدون استفاده کردن از مشتق
  • عقربه‌هاي چند سر براي حل معادلات مثلثاتي
  • روش بادبادک براي حل تست‌ها و سوالات هندسه
  • روش ماشين براي استفاده در سوالات توابع
  • و ابداع بيش از 2000 انيميشن در رياضيات

به نقل از وبسايت رسمي موسسه حرف آخر

برگرفته از مقاله عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

 

اخرزمان...
ما را در سایت اخرزمان دنبال می کنید

برچسب : ریاضی,حرف,آخر,عبدالرضا,منتظری؛,برترین,آموزش,ریاضی,کنکور, نویسنده : اشکان akherzaman بازدید : 107 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:50

چت روم فارسي,خليج چت,بندر چت

چت روم فارسي چيست ؟

چت روم فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد

d738432_.jpeg

و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

خليج چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي  خليج چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت خليج  چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

اخرزمان...
ما را در سایت اخرزمان دنبال می کنید

برچسب : خلیج,چت,بندر,چت, نویسنده : اشکان akherzaman بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 20:06

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذکر مي باشد  يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبکه‌هاي اجتماعي را تکميل مي‌کند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.

3- خودکار،خودنويس و روان نويس:

خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند

 

اخرزمان...
ما را در سایت اخرزمان دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,بهترین,روش,برای,بدست,آوردن,و,حفظ,بازار, نویسنده : اشکان akherzaman بازدید : 143 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 17:23

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

اخرزمان...
ما را در سایت اخرزمان دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : اشکان akherzaman بازدید : 91 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:42

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است که براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامک انبوه به صورت منطقه اي استفاده کنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است که در منطقه اي خاص کسب و کار داريد، بهتر است که در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي که کارشان محدود به يک محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يک محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند که شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامک انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامک انبوه تبليغات خود را هدفمند کنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه کمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينکه شما هدفمند پيامک خود را ارسال مي کنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي که احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي که تبليغ را دريافت ميکنند، کساني باشند که احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانک هاي شماره پنل پيامکي وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستي قابليت ارسال را فراهم ميکند.

پنل ارسال پيامک انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، يکي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض کنيد ما مي خواهيم پيامکي را ارسال کنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي که سامانه ارسال پيامک ما قابليت تفکيک استان، شهر و به طور کلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامک خود را ارسال کنيم به اين اميد که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي که قصد داريم تبليغات کنيم پيامک ارسال کنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامک کمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست کساني مي رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميکند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامک اين است که شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکيک با هر پيش شماره اي پيامک خود را ارسال کنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يک شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامک انبوه ارسال کنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

مراحل ارسال پيامک به وسيله نقشه گوگل:

براي اينکه بتوانيم از پنل ارسال پيامک خود استفاده کنيم بايد در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پيامک انبوه  آشنا مي کنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامکي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامک از طريق نقشه گوگل کليک کنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود که در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا کنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حرکت کنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرديد رنگ آن تغيير مي کند.

شماره هايي که در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانک اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنيد و در نهايت روي دکمه ارسال کليک کنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي که به دلخواه اعمال کرديد به همان شماره هايي که انتخاب کرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامک

گاهي اوقات پيش مي آيد که شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامک اين کار را براي شما بسيار راحت مي کند.

ممکن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان کشور پيام ارسال کنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال کنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريک روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين کار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامک انبوه يکي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امکانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي کند. اميدواريم که از اين مقاله استفاده کرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

اخرزمان...
ما را در سایت اخرزمان دنبال می کنید

برچسب : آیا,از,طریق,پنل,ارسال,پیامک,امکان,ارسال,به,شماره,های,استان,های,مختلف,کشور,وجود,دارد؟, نویسنده : اشکان akherzaman بازدید : 133 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:55

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يکي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفاداري مشتريان و کارکنان شرکت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه کسب و کارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. يکي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست کسب و کارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست که حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلکه ميتوان با کمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد کالايي براي هديه دادن انتخاب ميکنيد اول از همه کاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در کنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوکادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين کيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذکر مي باشد  يکي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش کادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند کسب و کارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبکه‌هاي اجتماعي را تکميل مي‌کند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شکل تبليغات عمل ميکنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع کاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند که در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • کاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد که براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر کيفيت و چه از نظر شکل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است که به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شرکت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي که در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندکاره تبليغاتي ، کيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتکه، ست مديريتي سه تکه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد که از خودکار، جاکليدي، کيف پول جيبي يا کيف پول پالتويي، جاکارتي، فلش مموري و غيره تشکيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشکل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دکور کسب و کار شما ميباشد. ست هاي روميزي کارمندي را ميتوان از بين پک هاي آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تيکه تا 13 تکه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب کرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تکه يا 6 تکه يا ست تک پلاستيکي که داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب کرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  کازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودکار ، جاي کليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و کوچک ، جاي کاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  کش ، زير دستي مديريت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت روميزي ، قاب عکس روميزي مي باشد.

3- خودکار،خودنويس و روان نويس:

خودکار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يک ابزار کاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يکي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يکي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودکارها دارا بودن قابليت حک و چاپ روي بدنه آن مي باشد که باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يک سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريک و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يکي از مفيد ترين و موثر ترين کالاهاي تبليغاتي معرفي کرد که هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني کند و هم ميتواند براي دريافت کننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي کند و استفاده کننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چک ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت کند

 

اخرزمان...
ما را در سایت اخرزمان دنبال می کنید

برچسب : هدیه,تبلیغاتی,بهترین,روش,برای,بدست,آوردن,و,حفظ,بازار, نویسنده : اشکان akherzaman بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 19:16